Człowiek zawsze poszukuje sposobu na skuteczna reklamę, kierując się zasadą, że jest ona dźwignią handlu. W momencie, gdy pojawił się internet reklama internetowa dosłownie zawirusowała siec a niedługo potem stała się przedmiotem wielu debat na temat regulacji oprawnych, co i kiedy możemy otrzymywać na przykład na swoja prywatna skrzynkę pocztową. I takie zresztą były początki tej formy reklamy. Reklama internetowa dziś to bardzo szerokie pojecie, dzięki któremu powstały całe odgałęzienia biznesu zajmujące się reklamowaniem reklam, czyli na przykład pozycjonowaniu stron.

Reklama w Internecie dziś ma bardzo agresywna formę i absolutnie nie ogranicza się do wyrażenia przez odbiorcę zgody na jej otrzymywanie. Reklama wkracza wszędzie tam gdzie jesteśmy w sieci w danym momencie, rozpoczynając od serii newsleterów, które systematycznie docierają na nasza pocztę, kończąc na śledzących nas reklamach. Baner pojawia się w Internecie po 93 roku i jest to nowatorska wówczas forma reklamy, która widoczna jest dla odbiorcy jako znak graficzny, grafika czy animacja. Czytaj dalej... "Reklama internetowa i jej rozwój w sieci"