Przeskocz do treści

Zapewne każdy z nas ubolewał nad obciążeniem swojej skrzynki pocztowej lub był niepocieszony, kiedy jedynymi otrzymywanymi wiadomościami były reklamy. Odbyło się już wiele procesów w sądach, które miały zadecydować w konkretnych sprawach czy nasza prywatność i dostęp do danych osobowych nie zostały naruszone. Spam jest niechciana wiadomością elektroniczną, rozpowszechnianą za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie, może także dotyczyć komunikatorów. Jak taki spam rozpoznać i stwierdzić, że nie jest to zadana przez nas reklama internetowa? Abyśmy mogli mówić o spamie muszą być spełnione przesłanki, które będą o tym świadczyć.

internet
Zdjęcie ze strony Pixabay.com

Po pierwsze spam to wiadomość, której treść nie jest utożsamiona z odbiorcą. Spam charakteryzuje również to, że odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej wiadomości lub sama treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy. Spam, czyli inaczej masowa poczta elektroniczna dzieli się na dwie podstawowe kategorie. Po pierwsze może być niezamawiana oferta handlową, spamem komercyjnym o charakterze reklamowym, zakazany przez prawo polskie i dyrektywę Unii Europejskiej. Czytaj dalej... "Zalety pozycjonowania stron"